ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ЛІТЕРАТУРИ СТУДЕНТАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ВИДАВНИЧА СПРАВА ТА РЕДАГУВАННЯ»

Автор(и)

  • Світлана ДЯЧУК

DOI:

https://doi.org/10.18372/2520-6818.35.11726

Ключові слова:

психологія творчості, творчий задум, персоніфікація образів, творча уява, інтуїція, натхнення

Анотація

У   статті йдеться про особливості викладання літератури студентам спеціальності «Видавнича справа та редагування», зокрема про вивчення психології творчості в рамках курсів української та зарубіжної літератури. Знання із психології творчості є важливою складовою частиною професійної підготовки майбутніх редакторів.

Посилання

Арнаудов М. Психология литературного творчества / Арнаудов М. – Москва: Прогресс, 1970. – 656 с.

Грифцов Б. Психология списателя / Грифцов Б. – Москва: Художественная литература, 1988. – 464 с.

Парандовський Я. Алхімія слова / Парандовський Я. – Київ: Дніпро, 1991. – 373 с.

Паустовский К. Золотая роза / Паустовский К. – Москва: Советский писатель, 1983. –268 с.

Роменець В. Психологія творчості /Роменець В. – Київ: Либідь, 2001. – 288 с.

Франко І. Із секретів поетичної творчості. – Київ: Радянський письменник, 1969. – 190 с.

Номер

Розділ

Літетратурознавство. Фольклористика