ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕНЕРГОНАВАНТАЖЕНОСТІ ПАР ТЕРТЯ СТРІЧКОВО-КОЛОДКОВИХ ГАЛЬМ З ПОВІТРЯНО-РІДИННОЮ СИСТЕМОЮ ОХОЛОДЖЕННЯ (ЧАСТИНА ДРУГА)

Александр Иванович Вольченко, Василий Степанович Скрыпнык, Владимир Яркович Малык, Василий Михайлович Чуфус

Анотація


У матеріалах статті розкриті механізм оцінка теплового балансу складених гальмівних шківів стрічково-колодкового гальма при примусовому повітряно-рідинному охолодженні їх матових і полірованих поверхонь.


Ключові слова


стрічково-колодкових гальма, пари тертя, складений гальмівний шків, матові і поліровані поверхні, тепловий баланс, повітряно-рідинна система, радіаційний і складний теплообмін

Посилання


Нестационарный теплообмен / В.К. Кошкин, Э.К. Калинин, Г.А. Дрейцер [и др.]. – М.: Машиностроение, 1973. – 328 с.

Экспериментальные исследования энергонагруженности пар трения ленточно-колодочных тормозов с воздушно-жидкостной системой охлаждения (часть первая) / А.И. Вольченко, В.С. Скрыпник, В.Я. Малык, В.М. Чуфус // Проблеми тертя та зношування: наук.-техн. зб. – К.: НАУ. – 2017. – Вип. 2(75). – С. 13-23.

Проектный и проверочный расчет фрикционных узлов ленточно-колодочных тормозов буровых лебедок / А.Х. Джанахмедов, Д.А. Вольченко,В.С. Скрыпнык [и др.]. – Баку: Апострофф, 2016. – 311 с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 0370-2197

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована