КЕРУВАННЯ АБРАЗИВНОЮ ЗНОСОСТІЙКІСТЮ МАКРОГЕТЕРОФАЗНОГО КОМПОЗИЦІЙНОГО СПЛАВУ

Автор(и)

  • С.С. Бєлих Національний авіаційний університет, Київ

Анотація

 В авіаційній та автомобільній техніці понад 60% випадків зносу носить абразивний характер. Це свідчить про недостатній рівень абразивної зносостійкості конструкційних матеріалів, з яких виготовляються трибоелементи цих машин. Для його підвищення широке застосування на практиці знайшли композиційні сплави на основі карбіду вольфраму-реліту. Вказані сплави отримують шляхом наплавлення різними методами наплавлювальних матеріалів різних видів, серед яких чільне місце посідає плазмове наплавлення стрічковим релітом.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ МАШИНОЗНАВСТВА