АНАЛІЗ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА РИНКУ НАДАННЯ ПОСЛУГ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

Автор(и)

  • І.В. Жудова Національний авіаційний університет, Київ

Анотація

 Конкурентні позиції вітчизняних промислових підприємств, які надають послуги на ринку авіаремонтного та сервісного обслуговування авіаційної техніки, у значній мірі залежать від успішної організації маркетингових досліджень даного ринку. В сучасних умовах господарювання промислові підприємства, що зайняті наданням авіаремонтних послуг та сервісним обслуговуванням техніки, все більше орієнтуються на споживачів, намагаючись задовольнити їх різноманітні потреби, ефективно оцінюючи та відбираючи при цьому найбільш вигідні підходи та методи проведення маркетингових досліджень. Вищезазначені підприємства проводять маркетингові дослідження ринку за принципом здійснення маркетингу в сфері надання послуг, хоча слід враховувати галузеві особливості.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА І ПІДПРИЄМНИЦТВО